Do czego służą artykuły promocyjne?
[Głosów: 0   Average: 0/5]

Gadżety reklamowe, są przydatne dla wielu firm, nieistotny jest tu rozmiar przedsiębiorstwa. Mają służyć przede wszystkim promocji firmy. Są pomocne przy promocji zarówno dla nowych, jak i aktualnych klientów. Można je podarować pracownikom, kontrahentom lub potencjalnym klientom podczas dużych imprez branżowych – np. targów czy konferencji, wtedy są niezwykle użyteczne. Odpowiednio zaprojektowane artykuły promocyjne mogą zapewnić przedsiębiorstwu rozpoznawalność i być świetnym sposobem na dalsze polecanie usług firmy. Aby gadżet działał tak, jak powinien musi przede wszystkim zawierać nazwę lub logo firmy i powinien zostać wykonany w kolorach które będą kojarzyć się z marką. Dobrym pomysłem są rzeczy, które mają bezpośredni związek z działalnością firmy lub przynajmniej odrobinę będą się z nią kojarzyły.

Pomimo dużej ilości dostępnych gadżetów, wciąż istnieje kilka najskuteczniejszych i najczęściej wybieranych przez firmy. Skorzystanie z gadżetów reklamowych przez firmy jest sprawdzonym sposobem promocji i może być dobrą i niewymagającą dużych inwestycji metodą na szybkie wypromowanie się. Wszystkie gadżety reklamowe sprawdzą się nie tylko przy zorganizowanych wydarzeniach, ale przede wszystkim w codziennych sytuacjach.

Najczęściej wybierane upominki reklamowe

Wybór najlepszych gadżetów reklamowych, które będą częścią akcji promocyjnych firmy, jest uzależnione między innymi od pomysłu, inwencji i wysokości budżetu, który firma jest gotowa na to poświęcić. Ulotki reklamowe, choć popularne to nie są najlepszym rozwiązaniem, są nimi właśnie przemyślane upominki reklamowe, które nie będą wrzucone do pierwszego napotkanego kosza, chwilę po wręczeniu, ale zostaną z obdarowanym na dłużej.

Najczęściej wybierane są niezmiennie długopisy z nadrukiem – to przedmioty przydatne, są używane przez każdego i niemal wszędzie. Długopis to niezwykle uniwersalny i praktyczny gadżet, a dodatkowo nawet długopisy wysokiej jakości nie wymagają wielkich nakładów finansowych. Ten niedoceniany przedmiot może bardzo pomóc w promocji.

Często wybieranym sposobem i zarazem sprawdzoną metodą promocji marki mogą być też kubki reklamowe, które na pewno nie będą dla żadnej osoby zbędnym gadżetem, a będą codziennie przypominać o istnieniu firmy, która je rozdawała.

Nieco mniej popularne, ale wciąż skuteczne i praktyczne są torby reklamowe, które raz wręczone, możliwe, że będą używane na co dzień i będą w ten sposób przypominać o marce i jednocześnie staną się zauważane przez inne osoby, co może przynosić firmie dodatkowe korzyści. Podobnie działają parasole reklamowe, których dodatkową zaletą jest fakt, że z pewnością nie zostaną wrzucone na dno szuflady, ani ciśnięte w kąt i zapomniane.

Decydując się na jakiekolwiek artykuły promocyjne, warto pamiętać, że niektóre z nich nie nadadzą się na każdą okoliczność. Przykładowo, parasole reklamowe, choć są pomysłowe i oryginalne, to nie przydadzą się w środku lata, a kubków reklamowych może nie udać się, zabrać ze sobą na zagraniczne targi. Kubki i torby reklamowe są bardzo dobrym pomysłem, ale wymagają miejsca i często także dokładnego planu akcji promocyjnej. Firmowe długopisy z nadrukiem natomiast możemy zabrać ze sobą w każde miejsce. Dobrze wybierać bardziej uniwersalne upominki reklamowe, które sprawdzą się w każdej sytuacji.